Friday 20 September 2013

Aku bersyukur dengan nikmat-Mu

Assalamualaikum...

Alhamdullilah syukur ... very excited coz i have my own blog. So i will share everything here about myself, my past memory, my past experience, my family, my dream and so many things. Just look and see...diaryku...kehidupanku..isi hatiku...



Syukur aku masih diberikan kesempatan untuk bernafas sehingga hari ini...Ya Allah terima kasih atas kehidupanku hari ini, untuk nafasku dan rezekiku yang Kau limpahkan kepadaku. Diberikan kesempatan untuk bertaubat dan beribadah kepada-Mu Ya Allah.... untuk disayangi dan menyayangi... diberikan nikmat mata untuk melihat... nikmat pendengaran...nikmat penglihatan... dan segala nikmat Mu ..YA ALLAH.... aku ingin menjadi seorang anak yang solehah, isteri yang taat dan ibu yang mithali. 


"Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan"

"Kekecewaan mengajar kita erti kehidupan. Teruskan perjuangan kita walaupun terpaksa menghadapi rintangan demi rintangan dalam hidup"

No comments:

Post a Comment