Tuesday 3 December 2013

My Parents Tuan Besar Kadari & Puan Besar Aishah



Ya Allah ya Tuhanku
di hari ini, di kesempatan ini, penuh rasa rendah diri , penuh kerdil..
ku serahkan segalanya kepadaMu
Ya Allah, tuhan yang Maha Pemurah
KAU  berikanlah kesempatan buatku untuk membalas jasa ibu dan bapaku
KAU berikanlah aku limpahan rezekiMu agar aku dapat meringankan beban ibu dan bapaku..agar aku dapat membela nasib mereka...dapat membalas jasa mereka

Sungguh bukan itu yang mereka ingini....
namun sehingga kini aku merasakan aku belum mampu memberikan kemewahan buat mereka
Ya Allah, bantulah aku kurniakanlah kudratku untuk ku pelihara mereka di kala usia senja yang kian merangkak..
Ya Allah..kau berikanlah kesihatan padaku ..ibu dan bapaku..adik-beradikku..keluargaku....
kerana aku masih ingin melihat mereka tersenyum dan mendoakan aku...
Amin


 





















No comments:

Post a Comment